Sve kategorije

Uslovi korišćenja

izmenjeno 31. decembra 2020.

Opšti uslovi

  1. Nakon prijema narudžbe putem sajta, prodavac je obavezan da izvrši telefonsku potvrdu.
  2. Nakon potvrde narudžbe od strane kupca, narudžbina je neopoziva.
  3. Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku
  4. U slučaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde narudžbine

Garancija kvaliteta

LUTEKS PLUS d.o.o.  garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke. Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje zamenu proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac..

Garantni rok počinje danom prodaje proizvoda, koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca. Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.

Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost kupca je da izvrši pregled proizvoda i da ukaže na eventualna mehanička oštećenja.

Plaćanje i dostava robe

Prikazane cene na sajtu su iskazane u dinarima sa uracunatim PDV-om i važe samo za kupovinu preko ovog sajta.

Izbor artikala, lager i cene ne moraju biti isti kao u maloprodaji „Knjižara Luteks Plus“ doo.

Prikazane slike i dimenzije artikala preuzete su od proizvođača i distributera, tako da „Knjižara Luteks Plus“ doo ne odgovara za tačnost istih.

Svi proizvodi prikazani na sajtu su deo nase ponude i ne podrazumeva se da su dostupni u svakom trenutku.

Za sve dodatne informacije možete nam se obratiti upitom na e-mail prodaja@luteks.rs ili telefonom na brojeve: 014/220-710 i 065/ 210-55-96.

Plaćanje se vrši iskjučivo u dinarima.

Načini plaćanja:

Plaćanje se vrši na osnovu predračuna, koji se automatski generiše kada završite sa izborom svih željenih proizvoda.U njemu je iskazan zbir vrednosti svih artikala, ukupan iznos PDV-a i troškova dostave ukoliko ih ima.

Plaćanje se može izvršiti:

1) gotovinski

Ukoliko kao način plaćanja izaberete gotovinsko, plaćanje vršite prilikom dostave robe vozaču, odnosno kuriru. Sve gotovinske porudžbine biće telefonski proverene pre isporuke. Uz robu ćete dobiti i račun.

2) virmanski(uplatnicom)

Ukoliko prilikom čekiranja izaberete virmanski način plaćanja, nakon porudžbine će Vam na e-mail stići poruka sa predračunom i podacima vezanim za uplatu.

Kupac uplaćuje naveden iznos na naš tekući račun 340-0000011023745-69 i prilikom uplate u pozivu na broj upisuje broj predračuna.

Uz svu kupljenu robu sa našeg sajta dobijate račun sa izraženim PDV-om.

Porudžbina će biti pripremljena za slanje nakon što evidentiramo Vašu uplatu.

Način dostave:

Dostavu robe na teritoriji Srbije obavljaju kurirske službe Bex Express, Aks Express i Post Express, prema njihovom važećem cenovniku, odnosno našim vozilima na teritoriji Valjeva.
Za porudžbine koje se plaćaju preko računa proces otpreme počinje tek po prijemu uplate.
Više informacija i trenutni cenovnik kurirskih službi možete pogledati ovde.
https://www.bex.rs/cenovnikusluga.php
http://www.aks.rs/cenovnik/
http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp

Besplatna dostava:

Dostava robe na teritoriji Valjeva je besplatna za porudzbine preko 1.000,00 dinara (sa uračunatim PDV-om).
Dostava robe na teritoriji Srbije je besplatna za porudzbine vece od 5.000,00 dinara (sa uračunatim PDV-om).

Rok dostave:

Rok otpreme je minimum dva radna dana od evidentirane uplate i zavisi od vremena prijema porudžbine i stanja traženih proizvoda u slučaju virmanskog plaćanja, odnosno od trenutka potvrde porudžbine od strane telefonskog operatera, u slučaju gotovinskog plaćanja.

Isporuka porudžbina se vrši od ponedeljka do petka.

Kupljenu robu preko sajta, ukoliko niste zadovoljni, možete vratiti uz račun u zakonskom roku od 14 dana počev od datuma kupovine.Roba mora biti nekorišćena i u originalnoj ambalaži, a troškove povraćaja snosi kupac.

Reklamacije, saobraznost, odustanak

Saobraznost

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe u ugovoru (fakturi) koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje (telefona, tableta i laptopova), toneri, ketridži, ,… Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Fizički oštećeni uređaji koji nisu korišćeni prema proizvođačkoj specifikaciji nemaju pravo na reklamaciju ili besplatan servis jer Trgovac nije odgovaran za nesaobraznost koja je nastala oštećenjem ili nestručnim rukovanjem, rizik prelazi na kupca.

Reklamacije i povraćaj robe

Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:

1) Reklamacija prilikom prijema – Ukoliko se prilikom prijema ili prvog puštanja u rad ustanovi da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2) Reklamacija u garantom roku – Davalac garancije u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac. U tom slučaju, proizvod šaljete u servis isključivo na adresu ovlašćenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašćeni servis proizvod gubi garanciju.

Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:reklamirani proizvod donesete u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži da podnesete na uvid original garantnog lista i fiskalni račun da date opis neispravnosti nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od ovlašćenog servisa gde je ostavio proizvod.

Privatnost podataka

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.

U ime LUTEKS PLUS d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu. Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.

Internet sajt „Knjižara Luteks Plus“ doo garantuje potpunu privatnost svih unetih podataka prilikom poručivanja robe.

Saglasnost i promene uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani. LUTEKS PLUS d.o.o. se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja email obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

Pravo potrošača na odustanak od ugovora

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon)

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. ovog zakona (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: obrazac za odustanak).

Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku iz stava 1. ovog člana.

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Ako trgovac omogući potrošaču da elektronski popuni i pošalje obrazac za odustanak, dužan je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa.

Protekom roka iz člana 29. ovog zakona prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.

Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama st. 1.-5. ovog člana, radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na potrošaču.

Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite potrošača.

Uz račun, dostavlja se potrošaču obrazac za odustanak od ugovora.

Obaveze potrošača u slučaju odustanka od ugovora

U slučaju odustanka od ugovora, popunjen obrazac za odustanak (koji je dostavljen uz račun prilikom isporuke robe ili u poruci kojom vas obaveštavamo da ste uspešno poručili artikle) pošaljite nam poštom na adresu LUTEKS PLUS d.o.o. iz obrasca.

Obrazac za odustanak možete preuzeti na ovom linku.

Rok za odustanak od ugovora iznosi 14 dana, ovaj rok teče od dana kada ste Vi primilli robu ili lice koje ste ovlastili za prijem robe u Vaše ime.

Dužni ste da nam robu u originalnoj ambalaži, sa svom propratnom dokumentacijom, vratite bez odlaganja a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad ste poslali obrazac za odustanak (Obrazac za odustanak smatra se poslanim danom predaje na poštu i od tog dana teče rok za vraćanje robe prodavcu ).

Snosite punu odgovornost ukoliko dođe do umanjenja vrednosti robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Za svako korišćenje preko toga potrošač će odgovarati za umanjenu vrednost robe.

U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača, Vi snosite troškove vraćanja robe.

Iznos koji ste platili po osnovu ugovora, biće Vam vraćen najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema izjave o jednostranom raskidu.

Garancija

Proizvodi kupljeni kod nas dolaze sa internacionalnom i domaćom garancijom. Period važenja garancije varira u zavisnosti od brenda i modela: satovi dolaze sa dvogodišnjom garancijom odnosno 25meseci (Naš Zakon o zaštiti potrošača propisuje 25meseci), (neki brendovi  su sa trogodišnjom garancijom) na mehanizam, dok garancija za bateriju važi godinu dana (ukoliko je kvarcni model sata u pitanju).
Ostale vrste proizvoda ne poseduju garantni list, već sertifikat o originalnosti na kojem se neretko može naći kratko uputstvo o državanju artikla.

Bliži uslovi garancije određeni su Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije, našim Pravilnikom o rešavanju reklamacija, a sažet opis se može pogledati i u samom garantnom listu.Garancijom je pokrivena nesaobraznost proizvoda, fabričke greške u proizvodnji i materijalu.
Garanciji ne podležu oštećenja koja su posledica neadekvatne upotrebe, loma, više sile, nastala kao posledica pokušaja dorade ili popravke proizvoda u neovlašćenom servisu.

Ukoliko se reklamacija uvažava, nesaobraznost proizvoda se otklanja:

-zamenom proizvoda za isti/drugi artikal u istoj vrednosti;
-povraćajem novca;

Pravo na garanciju se može ostvariti uz popunjen reklamacioni list, prezentaciju proizvoda i fiskalnog računa. Zahtev za reklamaciju se može podneti na LUTEKS PLUS d.o.o. prodajnom mestu.